tirsdag den 2. februar 2010

Et æble om dagen....

Burde holde lægen væk. Men i går lykkedes det ikke. Karoline faldt på vej af en kælk. Og selvom moderen her blev ved med at spørge om vi ikke hellere skulle tage hjem efter 5 timers venten på skadestuen, insisterede hun på at det gjorde det altså for ondt til.

Det viste sig at armen var brækket.....så nu har vi lille gibsarms-patient i huset. Hun fylder 10 år på torsdag og holder fest for klassen lørdag. Der bliver nok knap så meget tummel nu, og måske mindre violinspil de næste 3 uger.
Æblet er fra Thit & Tøste i Skagen. Det passer perfekt ind i et lille tema jeg arbejder med, så det kunne jeg bare ikke lade ligge.

20 kommentarer:

En fugl i hånden sagde ...

Hej Karen

Øv altså med din datter - ka du ønske hende og armen god bedring herfra...

Fint æble ellers. Jeg er så vild med den lille butik og især indehaverens egne kreationer. Når vi en sjælden gang er i Skagen, skal jeg bare indenfor og kikke, hvad hun har fået lavet siden sidst...

Har faktisk et par røde filthjerter derfra på min blog i et gammelt indlæg...
Ha en fin dag...

KH Helle

Unknown sagde ...

Godt din datter holdt ud ! God bedring med hende.

KirstenK sagde ...

Hvor er det synd for hende...desværre oplevede jeg forleden at et af de børn jeg har i min varetægt brækkede benet, så jeg gør også i gipspatienter...sødt æble forresten, det kunne jeg godt blive inspireret af...

Kirsten sagde ...

Nej, hvor synd for hende :-( God bedring!

Sikke et fint æble, lige til at gøre efter. Lijekonvallerne, du viste forleden, er jeg helt forgabt i - ved du, hvilket firma de er fra?

Vh. Kirsten

Fru Melgaard sagde ...

Rigtig god bedring med din datter:)
Vh. Louise

tusindfryd sagde ...

Rigtig god bedring søde Karoline :-) Du får en fin tegning på gipsen når vi ses.

KH

Birgitte sagde ...

Aj aj god bedring med lillepigen. KH

Ulla V. sagde ...

Øv, hvor ærgerligt for din datter. Det var synd for hende. Men hvor var det godt at hun var vedholdende på hospitalet.
Rigtig mange gange god bedring til hende. :)) Og jeg er sikker på, at hun får en vidunderlig fødselsdag alligevel. :))

www.frunielsen.com sagde ...

ØØv hvor synd.
Karen jeg vil så gerne melde mig til som fast læser, men jeg kan ikke få det til at virke, er det fordi der er fuld hus tihi
Hilsen frunielsen

Differentia sagde ...

Godmorgen Karen!
Øv stakkels Karoline, håber det ikke gør alt for ondt og at alt vokser pænt sammen igen. Mon ikke du er kvinde for en fin dekoration på den gips?! :-)
Rigtig god dag!
Mange hilsner
Mette

Lis Rylander Karlsson sagde ...

avavav! Åh, det er bare ikke skæg med brækket arm:/
God bedring til hende!

Mette Glerup sagde ...

Øv og av!
Ikke så rart, når de små brækker noget!!
God fødselsdag til hende!!

Og tusind tak for alle de flotte flag - vi har også fødselsdag i huset i næste uge, så de kommer til at pynte fint op :o)!!

mette b sagde ...

Av av, godt hun insistede på at blive på skadestuen. God bedring til hende. Når det ikke gør så ondt mere, kan hun sole sig i sejheden ved at have gips på og alle de skønne hilsener, der kan tegnes og skrives på :)

Skønt æble!

Lappesola sagde ...

Uff da,det var ergelig. Det var jammen godt hun ikke hørte på deg og reiste hjem med brukket arm.
God bedring!
Klem fra Sol

Frau Putz sagde ...

Godt du ikke fik overtalt datteren til at opgive skadestuen pga. ventetid ;)

God bedring til hende. Jeg håber hun får en dejlig fødselsdag - trods arm i gips.

KH FP

Anne sagde ...

Øv da for Karoline :-(
Håber at hun finder gode ting at hygge med mens der bare er en enkelt arm til rådighed...

Marie-Louise sagde ...

Nåh, hvor er det synd for din datter. Nu har hun forhåbentlig ikke alt for ondt i armen?
Æblet er godt nok sødt. Jeg har en ting med æbler:-)

PUK sagde ...

Sommetider ved børn bare mere end os voksne... Sjovt med æblet. Har lige købt garn i æblefarver, for jeg havde lyst til at prøve at hækle en slags æbleskål.

HandmadeByMalle sagde ...

åhh nej en brækket arm....det har jeg også prøvet den gang jeg gik i tredie klasse...ikke sjovt.
god bedring til Karoline-pigen og så lad os håbe, at et æble om dagen fremover måske kan holde doktoren fra døren ;-)

malle

Unknown sagde ...

Stakkars unge, det var bra du ikke gikk hjem.
Hun vil alltid huske 10-årsdagen sin med gipset arm, så sørg forat hun får en en fin fest. C,")
God bedring til henne!