lørdag den 20. februar 2010

Flügger og den fine fornemmelse

Vi har en mellemgang, som er noget så forsømt. Og det havde jeg da tænkt at Flügger skulle gøre noget ved. Inspireret af den skønne nye KUSMI TEA dåse drog jeg i min nærmeste Flügger forretning. Hende der har butikken i Lysbro i Silkeborg er kunstner..se hendes kunst HER.

Hun er alstå super dygtige til at finde det rette match. Og så skete der lige det mærkelige, at Flügger også sælger tapet, der fint kan indgå i RETRO 70'er stilen....i nøjagtig samme farve....hmmm det er fra Fiona Happy Nature

Her gik jeg lige og troede jeg havde opfundet "en ny grøn" til min bolig....kender du det?
Skulle du få lyst at gøre det efter, så er farvekoderne her under.
Det fede tapet findes også i blå/lys lilla kombi. Super hot.
Ses vi her på bloggen når du skal se hvad der kommer ud af projektet?

17 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg glæder mig til at se resultatet ! Lækre farver :-)

Siris Hjem sagde ...

kjempe fine farger. Blir spennende å se resultatet når det er klart. :D

God helg.
*Siri*

Pernille på 1. sagde ...

Jeg var lige nøjagtig på jagt efter de her to farver til mit soveværelse, jeg skriver ned og går til Flügger i næste uge hvor jeg har ferie !

Knus

Rina sagde ...

Uuuhmmm, hvor det ser lækkert ud! Skal klart se resultatet - jeg har også en entre, som trænger til den helt store tur... (manden er bare ikke så meget for at pille skabet ned - for hva' så med kattemaden og støvsugeren??) *SS*
Go' arbejdslyst.
RINA ;o)

Vibeke sagde ...

of course, jeg gleder meg vildt til å se karen!!!:)
helt vidunderlige farger og like vidunderlig er du som deler koden med oss...jippi! tror den grønne er akkurat den jeg leter etter, skal male et skap inni og denne var helt perfekt :)

god lørdag til deg,
klem

Sus sagde ...

Sikke lækre farver! Jeg må gøre noget :) Tak fordi du deler dem med os :)

Tante T sagde ...

Ja ha, selvfølgelig kigger jeg med.
Det ser spændstigt ud...

mette b sagde ...

Ja, da! Skønne farver og tapeter :)

Pernille sagde ...

Jeg elsker dit farvevalg og glæder mig helt enormt til at se resultatet.

Frau Putz sagde ...

Kusmi-enTrE ;)
Glæder mig til at se resultatet.

ThinkingSpace sagde ...

Smukke, smukke farver. Jeg glæder mig meget til at se resultatet. :-)

Smykkas sagde ...

Nydelige farger.

Gleder meg til du skal vise resultatet.

Astrid

Charlotte sagde ...

Hold da op, hvor er du dog dejlig kreativ og hvor er det dog bare en SKØN blog. Jeg er helt ny i dette univers og må sige, at jeg bliver mere og mere inspireret for hver dag. Melder mig fluks som fast læser. Og glæder mig også til at se resultatet med de smukke farver her :)
Kh. Charlotte

Kristina sagde ...

Hej Karen,

Sikke nogle flotte farver du har valgt der. Jeg glæder mig rigtig meget til at se havd de skal bruges til og det færdige resultat.

KH Kristina

Katarina sagde ...

Gleder meg til å se hva du finner på med disse utrolig flotte fargene :-)Knus

Fru Larsen sagde ...

Det er et par skønne farver du har valgt i samspil med tapetet. Spændende at se hvad du får ud af det.

Differentia sagde ...

Selvfølgelig ses vi - jeg glæder mig vilodt til at se resultatet!
De farver er lige til at spise :-)