søndag den 7. februar 2010

Pink kagepapir...det dufter lidt af forår?

Lige nu er jeg bare SÅ klar til forår. I morgen tidlig flyver jeg til Paris for inspiration til nye metervarer og for at besøge en stofmesse. Lige nu står der Paris+ 4 grader på min iPhone.
Og det er da noget helt andet end -4 som her.

For at blive lidt i forårs humør har jeg lagt pink kageservietter under lysestagerne. Det giver da sådan en snert af forår.
Måske vejret her er vendt når jeg kommer hjem?????? Bare 1+ grad og jeg vil juble.

13 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

God tur til Paris, er da slet ikke misundelig. Stofmesse sider du? Slurp siger jeg!

Julia Hausfrau sagde ...

Hov, der skulle selvfølgelig stå siGer du...

Unknown sagde ...

God tur til Paris - ja det ligger da sydligere, men der er vist koldt langt ned i Europa.
Jeg vil hygge mig med mit sytøj - jeg skal til at kigge lidt nærmere på et vist sengetæppe ;o)

Eva sagde ...

Hvis du bliver væk længe nok, kan det da være, at sneen er væk :)
God tur til Paris og plusgrader...

KirstenK sagde ...

Æhem, jeg er da heller ikke misundelig på Paris...slet ikke

Ida sagde ...

Hei smukken :)

Tusen takk for UTROLIG koselig hilsen hos meg, og jeg ser det som en stor ære å bli tenkt på til julesortimentet ;-D Du må være en av de heldigste damene som vandrer rundt på denne jod, jeg tror du har drømmejobben!!!

Riktig god tur til Paris, jeg elsker den byen, har vært der tre ganger, og skal tilbake til neste år på kjærlighetsferie ;)

Gleder meg til en liten preview på julesmaksbitene :)

Stor klem fra Ida med +2 når jeg kjørte til jobb ikveld :)

Unknown sagde ...

Ha en dejlig tur :-)

Marieinwonderland sagde ...

høres deilig ut med Paris! Ønsker deg en riktig god tur:)

PUK sagde ...

Rigtig god tur til Paris. Hils den skønne by fra mig. Håber du kommer inspireret tilbage - gerne til plusgrader, men hvis du kun skal være væk i en lille uge, er det nok ikke så sandsynligt...

reSIRIkulert sagde ...

Ha en deilig tur til Paris :)

Mette Glerup sagde ...

Ka' jeg være i kufferten :o).
Uha, jeg elsker den by! Har boet der i et år og har stadig ikke fået nok!!

Helle : sagde ...

Håber du har en god tur, tag noget bedre vejr med hjem ;-)

Nan sagde ...

Ehm hvor får man fat i de lyserøde kageservietter?