lørdag den 13. februar 2010

Retro fest

Jeg har været til en herlig fest i eftermiddag. To skønne damer lukkede op for godteposerne og holdt en timelang bytteseance. Stof i baner på den her måde bliver man altså "høj" af.....og så er det ikke engang hvidt.


En af de allerskønneste måder at tilbringe sin weekend på.
Og blogpiger her i midtjylland....vi skal da vel snart holde et lille blogtræf ?
Jeg tror jeg vil se i min kalender efter en dato.
Forslag til hvor vi kan ses modtages med kyshånd. Er der stemning for "hækleskole" eller "bytte stof" eller noget helt andet?
Og hvem vil være med?

35 kommentarer:

Fru Thornholm sagde ...

Sikke herlige sager du har der.. dejligt når man kan bytte sig til lækre ting.
Jeg synes det lyder skønt med et blog-træf og vil da gerne være med. Jeg vil voldsomt gerne lære at hækle, men er også med, hvis vi skal bytte stof :-)

Kh Stine.

Camilla sagde ...

Den er jeg også med på - selvom jeg som Stine bor i Sønderborg...

En fugl i hånden sagde ...

Hej Karen

Jeg vil SÅ gerne være med. og jeg synes et stof-bytte ville være fantastisk... Måske et lille indslag/foredrag omkring et eller andet kreativt???

Hvis det er/var i Aalborg, så ville jeg meget gerne hjælpe med logistik mv, men i midtjylland er jeg jo ikke så hjemmevandt... Men synes, Århus er en god by, for tror mange af os har venner der, vi evt. kan besøge før/efter, når nu man tager turen alligevel... Det har jeg i alt fald selv... Og så er togforbindelserne jo perfekte...

KH Helle

Anonym sagde ...

Det lyder hyggeligt det vil jeg også gerne være med til, jeg er med på både at bytte stof og hækleskole.

Frk. Høiriis sagde ...

Det er da en genial idé, jeg er helt sikkert med :) Om det er stofbytte (har jo ikke rigtig noget retro), hækleskole, syskole, strikkeskole eller bare hyggeskole, så er jeg med på idéen :)

Darling L sagde ...

Hej Karen,
Skønt med sådan en byttefest!

Jeg er i den grad også med på et blogtræf her i midtjylland. Tænker også umiddelbart at Århus er oplagt.
Jeg ville elske en hækle-dag, men er bestemt også med på bytte-stof-og-andet-godt ;-)

Mange hilsner fra
Louise

Belinda sagde ...

Det lyder som en rigtig lækker dag.
Jeg ved ikke om I er nogle faste personer der mødes, men ellers er jeg da klar på at mødes.
Jeg bor i Århus, så hvis det bliver der, så vil jeg gerne hjælpe med lidt logistik.

Trine (groovy baby) sagde ...

Jeg deltager også gerne i såvel hækle-skole som stofbytte-dag


kram
Trine

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Ja det kunne være så fedt altså! Jeg stemmer også for Århus og da må da være et godt sted at kunne mødes..

mette b sagde ...

Hej Karen,
Jeg vil jo rigtig gerne være med til et blogtræf. Vi har lige fået en ny hyggelig café her i Viborg, som jeg tror ville falde i de damers smag. Jeg kunne jo forhøre mig om vi kan booke et antal borde, bestille kager mm. For mig er Århus også fint.
Og så synes jeg altid, at det er godt at mødes over noget som er mere end snak. Men hvis det er på en café, ved jeg ikke, hvordan vi laver det fælles tredje. Jeg kender jo LisBethLys og hun er en skøn og dygtig kvinde med hæklenålen. Hun sprænger de gængse rammer for, hvad man kan. Måske hun kunne give et oplæg til noget? Eller du kunne?

Nåmmen, du må gerne skrive til mig, hvis vi skal gøre noget sammen på mettebrinch(snabela)gmail(prik)com

Klem fra Mette

Malene sagde ...

Jeg vil så gerne med til blogtræf. Jeg vil gerne hækle, bytte stof, drikke the, snakke og en helt masse andet. Min kalender er klar til en dato...
Kh. Malene

tusindfryd sagde ...

Hej søde

Tak for en herlig fest, hver dag med dig er nu en fest stof eller ej ;-)


KH

kundskabogkaos sagde ...

Nu har du vel ikke snuppet alt Christinas lækre stof i drenge farver vel?! :D Er meget misundelig på dine nye skatte!

Knus

PUK sagde ...

Min mor bor i Århus, så jeg kommer også jævnligt til byen. Jeg kommer gerne og hjælper med at hækle, hvis datoen passer i mit kram. Ku være skønt at se nogle af alle I søde mennesker fra Blogland i levende live.

Unknown sagde ...

Hej Karen,... jeg er klar på hækle kursus og bytte stof dag i det midtjydske, Silkeborg, Århus eller Viborg.....
Knuz Bettina

Louise sagde ...

Åh, ja, et blogtræf i midtjylland ville være himmelsk. Jeg er med på lige hvad I finder på - hækledag, stofbytte eller andet kreativt bytte.
Hvis det bliver i nærheden af Århus, så vil jeg meget gerne være behjælpelig med logistik, bagen kagen eller lignende. I siger bare til hvis der er noget jeg kan gøre. Jeg bor i Odder, og er pt. ledig.

Unknown sagde ...

Er helt klar til et blogtræf.. Uanset om det er stofbytte eller hækle, så er det altid skønt at mødes med andre kreative mennesker. Vi taler ligesom samme 'sprog' :-)

Châtaigne sagde ...

For en super idé! Synd jeg ikke bor på Jylland

Annchen sagde ...

Jeg er helt klart med - om så det hedder hækling eller bytte stof..:) Rigtig god idé..

Giver også gerne en hånd om nødvendigt...:)
Hvis vi nærmer os Holstebro - siger du bare til, så er jeg på hjemmebane til at hjælpe..;)

Kh Anne

KIRKEBY sagde ...

Hej. Jeg bor i Århusområdet og er KLAR! Jeg kan hækle og er klar på noget stofbýt eller bare inspirationsbyt... Fx som at bedbringe de seneste kreationer til fælles inspiration. Jeg kan også yde starthjælp til nogle smykker og tasker i cykelslanger, hvis nogen har interesse i det.
Vi ses. Mvh Maria

Michella sagde ...

Super god idé! Og sikke i bare har hygget jer :) Jeg vil vildt gerne være med til blogtræf og er frisk på det hele :)
Århus ville osse være skønt for mig

Mette sagde ...

Åh - hvor ville jeg dog elske, hvis du også lavede en "hækle-skole" her i midtjylland! Kh. Mette

Tina sagde ...

JA - helt klar på en hækledag :-)
Stofbyttedag lyder også helt perfekt :-))
Kh Tina (Randers)

Anonym sagde ...

Altså hvad så med mig, som sidder her i Nordjylland?! Jeg vil jo også gerne være med :) Min bil kan faktisk køre rigtig langt efter den slags :)

MollyMy sagde ...

Det lyder som en fantastisk god ide, jeg er helt sikker også klar.
Århus vil også passe mig fint.

Gitte sagde ...

Hej Karen.
Jeg er helt klart med på en hækle/hygge/bytte dag kunne være så hyggeligt:)
Kærligst Gitte

Unknown sagde ...

Hej ..

Jeg ville elske en blog dag...
Jeg tænker om man kunne bygge sådan en dag op omkring workshope princippet.

Altså at man få nogle af de helt fantastiske kvinder som der var stor efterspørgsel på, til at vise lidt af deres håndværk. så kunne man melde sig til.

Filtning af halstørklæde, syning af små toilettasker Faster Mette....

Hækling.... Dig... :o)

tasker med broderi... Tulipaner og Tomater

osv... Man kunne jo spørge efter Bloggernes ønsker...

Kort intru til Dukker. Wenche...

Det er vist kun fantasien som sætter grænser.

Måske det er for omfangsrigt, så vil hygge og fremvisning af de forskellige ting også være til stor inspiration...

Lone

Christina sagde ...

juhu midtjylland. Jeg er også interesseret i både plan a og plan b. Både Århus, aalborg, Viborg, Silkeborg er åbne muligheder for mig - men jeg tror desværre ikke jeg kan hjælpe så meget med logistikken!

Anne O sagde ...

Jeg er helt KLAR på en hækleskole her i midtjylland, som den du havde i Odense. Det kunne være alletiders og super hyggeligt. Kh Anne O

unikarina sagde ...

Jeg melder mig bestemt også til flokken som har lyst til at mødes...

Anonym sagde ...

Hej Karen,
Jeg er helt klart med på et blog træf, og jeg ØNSKER ØNSKER ØNSKER mig helt vildt at lære at hækle! Så dét er i hvertfald på min ønskeliste...jeg bor i Randers, så hvis det bliver Århus der er samlingssted så er det super for mig.
Glæder mig til at høre mere om det...
Kærlig hilsen
Malene (Malumsen)

Anonym sagde ...

Jeg er meget med på et hæklekursus. Synes Mettes forslag om Viborg kunne være fantastisk, men ellers er det også ok med Silkeborg eller Århus for mig. Hilsen bente

Karin sagde ...

Pyha, jeg må da simpelthen snart have min blog op at stå, for sådan en hækleskole er da frygtelig at gå glip af. Det lyder simpelthen bare så spændende og hyggeligt :-)

Håber det bliver en dejlig blog-træf-dag for jer.

Og så er jeg forøvrigt først for nyligt begyndt at læse med her. Tak for mange gode ideer, gavmild deling og guf for øjnene.

Kærlig hilsen
Karin

Karen Marie sagde ...

Lyder da som en fantastisk ide - bor jo godt nok lidt langt væk, men vil da overveje alligevel ;0)Glæder mig til at høre mere om konceptet, tror mest jeg er på hækling, eller at nogle kommer med lidt ny inspiration - kunne godt selv byde ind med et eller andet, alt efter hvad der er mulighed for på det sted træffet skal holdes!?

Julia Hausfrau sagde ...

Super god idé. Jeg vil meget gerne med på et blogtræf i Århus, og syntes at idéen med at medbringe sine seneste kreativiteter, og ting man vil bytte med andet, er fantastisk!

Kh. Julia